Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-al kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Mikorra várható a csomagom?

Raktáron tartott termék rendelése esetén 4 munkanap a szállítási idő, külső raktáron lévő termék esetében pedig 6 munkanap. Amennyiben a rendelésed hűtött árut is tartalmaz, pénteki munkanapokon nem tudjuk a csomagodat átadni a futárszolgálatnak, ilyen esetben a legközelebbi munkanapon (hétfőn) adjuk fel a csomagot. Hűtött termékeinket speciális hőtartó fóliába csomagoljuk, jégzselé biztosítja az ajánlott hőfokot 24 órán keresztül. A futárszolgálat pedig 24 órán belül kiszállítja a megadott címre a rendelt árut.

Hogyan történik a szállítás?

Többféle szállítási mód közül választhatsz a megrendelésed leadása esetében.

Személyes átvétel miskolci telephelyünkön előzetes egyeztetést követően:

Ebben az esetben a fizetés és a számla kiegyenlítése is online bankkártyás rendszeren keresztül történik, készpénzes fizetésre nincs lehetőség. Amint összekészítettük a csomagodat, e-mailt küldünk és telefonon is megkeresünk. Az átvétel általában hétköznap 8-16 óra között történik, eseti jelleggel van lehetőség ettől eltérő időpontban is átvenni a csomagot a portaszolgálaton.

Házhozszállítás futárszolgálattal:

Hűtött áru esetében minden esetben a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a termékeket, garantált 24 órán belül a csomag átadásától számítva.

Nem hűtött áru esetében pedig van lehetőség választani a GLS, a Foxpost vagy pedig a PickPackPontos csomagátvételi lehetőségek közül.

Foxpost és PickPackPont választása esetén csak előre történő online bankkártyás fizetési mód választása lehetséges.

 

Hogyan tudok fizetni?

Számos fizetési lehetőség áll rendelkezésre:

Utánvéttel

Ebben az esetben azt választod, hogy a csomag érkezésekor a futárnak fizetsz.

A futárnak készpénzzel vagy terminálon keresztül bankkártyával is tudsz fizetni.

Online Bankkártyás rendszeren – Barion rendszeren keresztül

Ebben az esetben azt választod, hogy a kosárba helyezett termékek ellenértékét még a csomagod összekészítése előtt rendezed. Ilyenkor a megrendelés véglegesítése után a webshop felületéről az online bankkártyás rendszer felülete töltődik be, ahol szükséges megadnod a bankkártyád adatait. Ezt követően a tranzakció befejezéséig ne lépj ki, várd meg, amíg a webshop felületére visszatérsz automatikusan! Ha hamarabb bezárod a felületet, a megrendelésed sikeres lesz ugyan, de a fizetés sikertelen marad, ilyenkor érdemes az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot, hogy módosítani tudjuk a fizetési módot utánvétre.

Foxpost és PickPackPontos átvétel esetén csak online bankkártyás fizetési mód lehetséges, utánvét nem választható.

 

Változtathatok-e a megrendelt termékeken?

Természetesen lehet változtatni a megrendelt termékek darabszámán, hozzátenni és elvenni is lehet belőle. Szeretnénk azonban felhívni a figyelmet arra, hogy bizonyos termékek beszerzése, tárolása, szállítási előírásai több energiát és időt igényelnek. Tipikusan ilyen termékeink a hűtött termékek. Abban az esetben, hogyha a külső raktárkészletről már megérkezett az adott hűtött termék, vagy már be is csomagoltuk az általad kért termékeket, az utólagos változtatás már nem lehetséges. Megrendelés leadás előtt és közben ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre, ha kérdés merül fel egy-egy termék összetevőivel kapcsolatban.

Mikorra jön meg az általam előrendelt termék?

Előrendelés leadás esetén számunkra érkezik egy jelzés az adott termékkel kapcsolatban, hogy valaki szeretné megrendelni, de sajnos nincs raktárkészleten. Ilyen esetben megpróbáljuk a terméket mielőbb beszerezni, de érdemes az ügyfélszolgálattal is felvenni a kapcsolatot e-mailes formában. Gyakran előfordul, hogy tudunk nagyon hasonló terméket ajánlani helyette raktárkészletről, illetve meg tudjuk sürgetni a kért termék beérkezését.

 

Nem találok egy terméket, amire szükségem lenne!

Ebben az esetben írj nekünk e-mailt a tejmenteswebshop@gmail.com-ra. Így a legkönnyebb követnünk a vásárlói igényeket és jó esély van rá, hogy elérhetővé tudjuk tenni az általad keresett terméket a webshopunkon.

 

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem!

Igyekszünk minél pontosabban összeállítani a csomagokat, azonban ritkán előfordulhat, hogy másik termék kerül a csomagba, vagy kimarad belőle egy számodra fontos termék. Ilyen esetben több lehetőség van, amelyek közül a kupon kiállítását preferáljuk leginkább. Ez esetben egy kupon kódot küldünk ki e-mailben a téves termék ellenértékében. Ezt általában egy éven át bármikor fel tudod használni bejelentkezést követően a webshopon.

Amennyiben nagyobb mennyiségű termékről van szó, a csomagcsere szolgáltatás a megoldás. Ilyenkor a GLS futárszolgálattal elküldjük a helyes terméket és a futárnak szükséges átadni a tévesen küldött terméket.

Van lehetőség arra is, hogy egy helyesbítő számlát állítsunk ki, ennek értelmében egy bankszámla számra van szükségünk, ahová az adott termék árát vissza tudjuk utalni részedre. Az utalás általában egy héten belül történik meg.

 

Mennyi időn belül kapok választ a kérdésemre?

Igyekszünk mielőbb válaszolni e-mailes megkeresésekre, de figyelünk a facebookon és instagramon feltett kérdéseitekre is. Megkeresésedet elég csak az egyik közösségi oldalon vagy csak e-mailben elküldeni részünkre, mindenképpen válaszolni fogunk!

 

A csomagomban érkezett egy számla és egy levél is!

Ebben az esetben minden bizonnyal volt olyan termék, amelyet valamilyen oknál fogva nem tudtunk elküldeni Neked. Ha már online kifizetted a csomagot, ilyenkor helyesbítő számlát küldünk, ezt a csomagban is elhelyezzük. Kérjük, küldd el nekünk a levélben leírt e-mail címre a bankszámlaszámodat, hogy gondoskodni tudjunk a hiányzó termék árának visszautalásáról!